سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تائید خبر بی اثر بودن ویگارکس توسط خبرگزاری ها و اساتید

خبرگزاری مهر دیروز این خبر رو که اثربخشی ویگارکس ، کاملا" دروغ و ادعاست تائید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی مهر :

برخی محصولات رفع اختلال باروری کارآیی ندارند
یک روانپزشک با اعلام اینکه 30 درصد مردان دچار انواع اختلالات جنسی هستند که بخشی از آنها منجر به ناباروری می شود تاکید کرد: مطالعات علمی نشان می دهد برخی محصولات رفع اختلالات جنسی اثربخشی لازم را ندارند.

دکتر وحید فرنیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه ناتوانی جنسی در زوجهای جوان یکی از فاکتورهای اصلی در بروز اختلافات منجر به جدایی و طلاق است، مطالعات متعددی در کشورهای مختلف در خصوص استفاده از ترکیبات شیمیایی و گیاهی به منظور رفع مشکلات جنسی در مردان و زنان انجام شده و درمانهای مختلفی نیز مورد توجه محققان و پژوهشگران قرار گرفته است.

وی افزود: در این میان دسته ای از فرآورده ها با شعارهای خارق العاده و تبلیغات گسترده در ماهواره و اینترنت، جایی در میان اذهان عمومی باز کرده اند که به رغم این تبلیغات، بسیاری از آنها در مطالعات علمی از لحاظ آماری حائز نتایج قابل ملاحظه ای نبوده اند.

این متخصص روانپزشکی با اعلام اینکه در دو دهه اخیر گامهای بلندی در رابطه با تشخیص و درمان ناباروری از طریق رفع ناتوانیهای جنسی مردان و زنان برداشته شده است، گفت: حدود 65 درصد از زوجهای نابارور با استفاده از روشهای علمی صاحب فرزند شده اند.

فرنیا به یافته های پژوهشی در منابع رسمی دنیا اشاره کرد و افزود: حدود 30 درصد مردان دچار انواع اختلالات جنسی هستند که بخشی از آنها می تواند منجر به ناباروری شود.

وی با تاکید بر رفع مشکلات جنسی به عنوان یکی از فاکتورهای تامین کننده سلامت خانواده، تصریح کرد: انجام مطالعات علمی و بالینی در خصوص کارایی محصولات و فرآورده هایی که مدعی توانبخشی مردان در زمینه رفع اختلالات جنسی باید مورد توجه قرار گیرد.

این متخصص روانپزشکی گفت: جدیدترین مطالعه ای که بر روی تعدادی از افراد مبتلا به مشکلات جنسی در بیمارستان روزبه تهران انجام شده نشان می دهد درمانهای مبتنی بر "ویگارکس" در رفع این مشکلات مربوط به مردان در گروه مورد مطالعه به لحاظ آماری چندان قابل ملاحظه نبوده است.

فرنیا افزود: این مطالعه که توسط گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان روزبه انجام شده در پایگاه اینترنتی Iranian Journal of Psychiatry  قابل دسترسی است.

لینک مرجع به سایت اصلی خبر

این در حالی است که ویگراکس به نام  افزایش قدرت توانایی جنسی آقایان ، افزایش سایز آلت تناسلی ، تاخیر زود انزالی زودرس وبا نام های ویگارکس، ویگرکس ، Vigarex ، vigrx ، vigrex در بازارها و سایت های مختلف تبلیغ شده و به مردم عزیز کشورمان عرضه می شود 

 

ویگارکس ویگرکس انزال زود رس سفتی کمر سفتی آلت تقویت قوای جنسی vigrex vigarex vigrx


» نظر