سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویگارکس ، مکمل متقلب و بی اثر تولید درجه سه چین

ویگارکس ، مکمل متقلب و بی اثر تولید درجه سه چین

بله درست است ،

آیا می دانید ، این مکمل تنها مکمل جنسی در ایران بود که توسط وزارت بهداشت مجوز گرفت و وارد بازار دارویی ایران گردید .

اما ای کاش ، وزارت محترم بهداشت ، بعد از ثبت مجوز کمی هم در ادامه واردات نظارت می کرد . هرچند که ترکیب کاملا: اوریجینال و اصلی این محصول هم ، هیچگونه اثری بر روی زود انزالی و افزایش قدرت جنسی ندارد و فقط اثری بسیار محدود در بهبود نعوظ در مردان دارد .

آیا وزارت محترم بهداشت ، و علی الخصوص اداره دارو یا اداره مکمل ها ، نمی توانست جلوی فریبی را که هزاران نفر از هموطنان عزیزمان ، در اثر تبلیغات دروغین " افزایش سایز آلت تناسلی " خوردند را بگیرد ؟

آیا وزارت محترم بهداشت ، نمی توانست توضیحی از شرکت واردکننده درباره آن قسمت از ترکیبات مکمل ویگارکس ( VigRX ) که ادعا می شود می تواند تاخیر در انزال ایجاد کند و آن را بعنوان بهبوددهنده قطعی زودانزالی در تبلیغات خود معرفی می کنند ، بخواهد ؟

چطور یک شرکت واردکننده رسمی در ایران ، به این سادگی می تواند با ادعاهای دروغین خود میلیاردها تومان پول این ملت را از بین ببرد ؟

چطور وزارت بهداشت اجازه می دهد که بسته های این قرص در داروخانه ها ، بدون مشهود بودن جدول ترکیبات ( Supplement Facts ) به فروش برسد ؟ ( قابل ذکر است که این جدول توسط برچسبی که به فارسی بعنوان شماره مجوز وزارت بهداشت چاپ شده و بر روی قوطی ها چسبانیده شده اند ، کاملا" پوشانیده شده است . )

آیا افراد استفاده کننده از یک مکمل ، حق ندارند از ترکیبات موجود در این مکمل آگاه باشند ؟

چطور شرکت واردکننده می تواند در نمایشگاه و همایش معتبر اورولوژیست های ایران در اردیبهشت ماه 1389 ، به سادگی ادعا کند که ویگارکس هایی که در بازار رسمی ( و نه غیررسمی ) به فروش می رسد تقلبی است ف و به دلیل تقلبی بودن ، موثر نمی باشد ؟

آیا این شرکت هیچ اطلاعیه رسمی صادر کرده است و علامت مشخصه ای برای تشخیص اصلی و تقلبی بودن محصول ارائه داده است که طبق ادعایش ، مردم نوع تقلبی را نخرند و متضرر نشوند ؟

این شرکت در همایش ارولوژی تهران اعلام کرده که 25 نوع تقلبی از ویگارکس در بازار وارد شده است / آیا شرکتهای پخش دارویی یا داروخانه ها از مکانی غیر از شرکت رسمی واردکننده ، این محصول را تهیه می کنند ؟ ( اگر چنین است خوشا به غیرت واحد بازرسی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی )

یک مصرف کننده ، زمانی که از داروخانه خرید می کند ، به اعتبار مجوزهای مربوطه ، با خیال راحت جنس را استفاده می کند ، این فرد چطور می بایست بین 25 نوع تقلبی و یک نوع اصلی تفاوت قایل شود ؟ بهتر نیست وزارت بهداشت بعد از بررسی صحت ادعای شرکت واردکننده ، در صورت صحیح بودن ، این مکمل را از بازار رسمی جمع آوری نماید تا حداقل حقوق افراد بیشتری ضایع نشود ؟

در یادداشت بعدی ترکیبات موجود در ویگارکس را بطور کامل مورد بررسی قرار خواهم داد ، تا دوستان عزیز اگر سعادت داشتند و توانستند که یک قوطی " اصلی " را ابتیاع نمایند ، حداکثر میزان اثرات آن را بدانند .

فی الحال ، مقاله ای را که در یکی از معتبرترین مجلات پزشکی ایران ، یعنی مجله مرکز تحقیقات روانشانسی و روانپزشکی بالینی دانشگاه تهران به چاپ رسیده است ، و در آن به صراحت میزان اثردهی ویگارکس به اندازه دارونما ( پلاسبو ) ی بکار رفته در تحقیق می داند و در اصل به اندازه آب ، موثر در بهبود زودانزالی ، افزایش سایز آلت و هرآنچه که این شرکت ادعا نموده است ، به چاپ رسیده ، در لینک زیر مطالعه فرمائید .

مقاله اثبات بی اثر بودن محصول ویگارکس ( Vigrx ) در تقویت جنسی ، انزال زودرس و بزرگ شدن آلت تناسلی

 


» نظر